(puh!)

okej, mitt absolut sista inlägg om fågeln!
efter att ha ringt pappa hundra gånger och frågat om han va på väg hem, och jag kommit halvvägs uppför trappan med jockes bandyklubba som vapen fixade det sig till slut. mamma&jag är största fjantarna så jag satt i källaren och gömde mig medans mamma gick och frågade grannarna om dom kunde hjälpa oss! snälla som dom är, kom dom in och släppte fågeläcklet fri. dock måste jag säga att jag är den modigare av oss eftersom jag faktiskt försökte få ut den!


nu slipper ni höra mer om någon äcklig liten fågel, för förhoppningsvis slipper vi ha fåglar i vårt vardagsrum någon mer gång!


xoxo
karolina.


avslutar inlägget med en bild på fågeläcklet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0