shusss

ja, idag har jag jobbat. det kommer nog att vara första meningen hur länge som helst. haha. det var underbart väder att cukla i, hoppas man får lite färg på benen som är omöjliga att får färg på. det blir kanske en härlig bonnbränna. efter kom familia och hämtade mig och vi åkte till morängen och bada och spela fusbol. mysigt.
igår så träffade jag tess, fia och jussan på ica. köpte godis, läsk och grill, o mat. cyklade till folkisparken. dit kom ia clara tove och alex också. vi startade grilla och åtlite. sen kom sofia och emelie :D vi spelade volleyboll och drog sen vidare till strömparken. men jag skulle ju jobba kvart över sju så åkte typ direk :( oui jag blir alltid så glad av dig! you are wonderful darling.känner att det är många egopics nu, väldigt många. (a) så äre ibland. nu ska jag kolla på crowned. haha.                   / puss josefine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0