söndag.

hejsahejsan! igår åkte jag som sagt och träffade emilia. riktigt mys var ett tag sedan. ci åkte till halvars och köpte glass ivärmen. sen cyklade vi till lindö, kommer aldrig ifrån cyklingen asså. och spelade där minigolf. jag ledde faktiskt in till sista hålet med två slag men så blev det lika, attans haha. sen cyklade vihem. handlade lite fika och så tills söndagen. och gick sen till maiami och delade på en pizza. jum. åkte och träffade tove, manda och karro ett tag sen på kvällen. snackade lite och så. sedan åkte jag och milia till hennes lägenhet och sov. på söndagen gick vi upp kl8. fiaxde matsäcken och drog ooss till lindö för att steka och bada. vi var typ först där lite småläskigt när man skulle bada. massa fiskar!  inte bra inte bra. men det blev massa sol och bad där. sen tog jag cykeln hem slappade lite och så var det dags för att gå cykla ner med dad och mam och se smedby-ifk. nicke var ju med på bänken. träffade tessan ia och johnna där så kollade med dom. cyklade hem när det var typ en kvart kvar och precis när nicke kom in förstås menmen. yes så är det. nu sitter jag i alla fall med färg ihåret. ska göra lite blonda slingor. imorgon blir det upp och jobba igen, sista veckan helt underbatr! sen så börjar en träningsvecka med träningar, mån-tors. och jag har hört att vi ska börja med fys imorgon puh.       ciao    /  josefine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0