still going strong!

karolina berättar:
vaknade klockan tio över tolv idag, sen en timma senare kom jusse i sina döheta postis-kläder så vi gjorde oss iordning och sprang sen ner på stan, blevhalva stan sen donken och sen resten utav staden. dessvärre hittade vi ingenting,varken jusse eller jag. eller jag hittade ett par chinos på gina för 49 kr men dom va i fel färg.
sen drog vi till halvars för en glass, och det är nu det blir riktigt roligt. vi köper en varsin glass och sätter oss sen bakom på en kulle. självklart tappar jusse sin glass! hon fick skrapa bort det smutsiga och sen äta resten iaf, så det va ju inte så farligt men ändå !
   
började bra ...                     jusse skrapar bort smutsen, den smutsiga delen!

sen gick vi mot mig, jusse hämtade sin väska och vi skulle gå till bussen. det va ett tag kvar så vi stannade i min park och pratade och gungade lite :)!

sen drog jusse hem, och jag la mig på min balkong och stekte lite.
avslutar inlägget med en bild på mitt solsnask :)


caio!
karolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0