sunday

hejsan. har varit en underbar helg på thereses land. har haft jätte mys och skönt. åkt ring, badat, ätit glass, fiskat, sovit, många filmer och massa sköna saker. sova i båten en av nätterna, det var riktigt mysigt och skönt. förutom att man svettades ihjäl när man vaknade, usch vad varmt det blev där inne. fiskat har vi gjort massor av timmar. haha men inget har vi fått. jag var faktiskt jätte nära att få en ritkig bamsing. vi hade nog alldrig sätt en så stor fisk haha. den var vid bryggan precis men så slöppte den uschdå. orkar inte lägga in så mycket bilder här kolla bilddagboken. tack så mycket för helgen tessan älskling.
nu är jag riktigt trött. ska lägga men och se någon film tror jag. imorgon ska jag träffa karro (: det var ett tag sen, ska bli mys.      kisses&hugs   /    josefine

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0