surprise !

nu är jag på gång igen och planerar faktiskt att bli en riktig bloggare (förvänta er inte för mycket!)

uppdatering om vad som hänt:
i lördags va jag först hos sofia och fixade oss sen åkte vi till emelie för att parta loss på hennes avskedsfest. det va roligt förutom att jag totalt glömde bort att säga hejdå till emelie! så nu skriver jag istället; hejdå emelie! hoppas du får det jättebra i australien och glöm inte bort oss här hemma- när du kommer hem tycker jag vi får fixa en likadan fest igen, för att fira att du kommit hem! puss&jag kommer sakna dig vännen!

sen söndagen efter vaknade jag typ vid nio och duktigt nog gav mig ut och sprang i regnet ..
sen gjorde jag mig iordning för en fika på stan med josefine, men istället blev det en glass på halvars! sen blev det en mycket tokig idé i våra huvuden, vi genomföljde den och tog våra cyklar och cyklade ända ut till sofia! snacka om att jag va död när jag kom fram, sofia va till och med ännu tröttare efter att inte ha sovit något på ett dygn eller så. så vi snackade lite och sen såg vi på film, fia somnade direkt så jusse och jag begav oss hemåt.
idag vaknade jag vid tolv och har tagit en timma på balkongen med ett glas isvatten och en piggelin!
ska nog inte göra mycket annat än att jobba på brännan!



that's all folks!
xoxo
karolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0