thursday, i am happy.

hejsan svejsan (: idag har jag jobbat. idag var en klockren dag på jobbet vill alltid att det ska ara sådana här lugna och sköna dagar. började kvart över sju. kammade lite och var med o körde fotboll på rasten haha. åkte ut sen hade med mig en tjej, eller tjej och tje kvinna. som ska göra mitt disktrikt när jag är ledig nästa vecka. så vi var två som körde halva var så det gick fort och var udnerbart att köra i solen. det var inte så mycket post så det var skönt också. bävar inför reklamen. haha. sen kom pappa och hämtade mig vid ett.. åt lite och tog sen bussen till stan. oh det ar så pinsamt vi dbusshållsplatsen. det åkte förbi en bild som tutade och vinkade som bara den. jag trodde att det var julia så jag vinkade jätte glatt till bilen. men jag så också att tjejen bredvid mig vinkade. det var inte julia det var någon som tutade på tjejen bredvid. usch fy. typiskt mig, right? i alla så ringde emilia på bussen och ville ses så vi gick på stan och fikade. och jag är så glad för dig emilia, du förtjänar det! a iallafall så hittade jag ett vitt tubtop linne på veromoda för 29(!) kr. hade kostat 129. mycket bra. hittade lite mer saker somjag förmodligen ska köpa i veckan nu. imorgon efter jobbet så ska jag till tessan land, ååh det ska blli så mys! komma iväg lite åka ring, bada, sola om de tär sol, äta glass och vara med bästaste theserese. känenr att det behövs efter två veckors jobb är helt död. och ska bli så skönt att vara ledig nästa vekca. kommer hem från tessans land på söndag. (: ska iväg och träffa tessan nu, köpa lite gått på ica och ta en promenix, mys!                                                         puss /   josefine

Kommentarer
Postat av: Becca

Braaa :) jag tror allt jag såg dig på stan idag!

2008-07-10 @ 18:39:16
URL: http://vulnerablee.blogg.se/
Postat av: tove

vart har tessan land? ska med ut till skärgården i helgen (:

2008-07-10 @ 21:45:36
Postat av: ssarra

nice, vilket ffynd ;D

2008-07-12 @ 11:55:21
URL: http://sarafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0