today

vaknade klockan åtta idag. gick ner och åt en lite frukost. tog tio bussen in och träffade loveli kajsing. började med att ta en sol på sol&motion sådär på morgonkvisten. mysigt med dubbelsolarium. sedan blev det en trip på stan. kollade massa kläder till på lördag, hittade inget speciellt direkt så har lite ångest för kläderna just nu men det årdnar sig nog. karolina hittade döfinkjol och hon kommer bli så fin som vanligt! köpte i alla fall tre par trosor (h) vi tog även en liten matbit på waynes. har ungefär 500kr kvar nu som ska räcka till lönen i augusti hum. köpförbud men jag måste ju ha något till lördag men vi får se hur det bli med det. kom i allafall men från stan runt fyra. tog myskläder och kollade på television. funderar på att ta på mig lite kläder och ta cykeln till kvantum och köpa något jum nu.
        PUSS!


Kommentarer
Postat av: ssarra

hehe jo jag gillar de också :)

hur mår du då? går de bra med träningen? ;D höhö

2008-07-16 @ 13:45:32
URL: http://sarafranzen.blogg.se/
Postat av: ssarra

haha ja okej! jode hyffsat, jobbade på sportscamp två veckor så då missade jag massa träning, och sen blev jag sjuk, men nu har jag börjat komma igång i alla fall ;) höhö. men ska dom testa oss eller något sen? någon sa de :S

2008-07-16 @ 14:37:46
URL: http://sarafranzen.blogg.se/
Postat av: ssarra

hmh okej ;P

hehe tack så jätte mycket :D

2008-07-16 @ 18:07:11
URL: http://sarafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0