torsdag 17/7

god middag. idag vaknade jag kl 9 fixade massa äggmackisar, mums. tog sen halv elva bussen in till stan. bytte klänningen til en annan färg och köpte ett grått linne på monki. nu har jag bara 200kr kvar på kortet. och det ska räcka till typ 20 augusti när jag får lönen, kan bli riktigt tufft! kommer inte att kunna köpa några kläder gå på bio eller göra något roligt knapp :O tur är väl endå att jag jobbar två av veckorna då gör man inte av med så värst mycket. men det kommer att bli svårt. men sjukt kul när man får lönen så man kan köpa exakt vad man vill (:aja, kom hem nyss har varit i vrinneviskogen och sprungit 5.5 km med daddi. känndes bra och inte alls så långt som det låter. det var uppfriskande. ska hoppa in i duchen nu. ska iväg till fältet och lira lite sen med tess o co senare sen. mycket kul. var ett tag sedan.                  kisses&hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0