update by karolina.

yes, jag är inne på mitt andra inlägg !

blev en lugn måndag igår med sömn till klockan tolv, sen blev det att åka till josefin och den gamla trion var på't igen! jag, sofia & juss segade oss lite först sen tog vi en varsin cykel och cyklade in mot oxelbergen där vi skulle träffa söder och hallberg och parta lite :). träffade lite folk och det va ganska mysigt men samtidigt lite segt. i alla fall så blev klockan ganska sen och vi bestämde oss för att dra oss, istället för att åka direkt hem fick vi skjutsa hallberg och söder halvvägs till ljunga typ! själv satt jag ju på pakethållaren men ändå ;) sen på vägen hem skämde jag ut mig lite grann såklart, jag tänker inte säga vad jag gjorde för ni kommer säkert få reda på det iaf. kvällen slutade iaf med mysprat med brudarna hemma hos jussan :)
idag har vi tre solat i typ en kvart sen gått en promenad och snackat ännu mera, sen åkte jag hem. åkt och handlat med mami och sen ätit wok :)

ikväll kan det bli lite vad som helst, får se om amanda är kontaktbar igen!

måndagens outfit:          

blå bikini från gina
grått slappt linne från åhlens
jeansshorts second hand
solglasögon h&m

Kommentarer
Postat av: amanda

kan inte ta mig in nu i vilket fall !

2008-07-22 @ 19:13:05
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0