23/6

kunde inte somna igår kväll pga åskan och blixtrarna. aah, hela rummet lös upp när det blixtrade, usch. så somnade runt halv4. vaknade runt 7 idag (: fixade mig och fick skjuss av mina underbara morfar till posten. där fick jag börja med att prova kläderna som vi fick ifall storlekarna var rätt, och det var dom så nys har jag fina postiskläder hemma haha. fick ju i alla fall jobba extra idag eftersom att det var så mycket reklam och skulle ta år om man va sjjälv och delade ut. så jag och jonte tog distriktet vid lidaleden. och självklart började det spöregna men det gick bra endå, vi var först tillbaka av alla brevbärare (h) haha. sedan kom nicke och hämta mig och vi åkte och köpte pizza. mycket jum. sen bar det av till träning. var väldigt slapp träning, det var skänt var faktiskt dötrött i benen efter allt cyklande haha, hur ska jag palla fyra veckor med cykling 4h om dagen? xd
imorgon ska jag ner till stan, kolla om jeansen finns. hoppas verkligen det. säg till om någon vilkk hängka på (: ibland kan det vara ganska skönt att springa själv och let också faktiskt hehe. sen på kvällen äre match med 93orna. haha mkt kul. jag sanna och lisa i backislinjen. (: nae nu ska jag  fortsätta måla naglarna (:
           
                                    / josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0