fredag, josefine.

haleloja (: har inte skrivit på vad blir det, 4 dagar. haha.har varit med emilia och julia sådär, gamla smedbyvännerna (: alltid lika mys. i tisdags träffade jag emilia på stan (: vi solade och gick på stan och sådär. blev en kjol för 30 kr. åkte hem till hennes lägenhet ett tag och sen dags för bio, sex and the city. det var riktigt bra. har inte sätt speciellt många serier men man förstod endå. brabra. sov hoss henne. åkte hem ganska skapligt nästa morgon. möte med laget på kvällen och sen träffade jag julia. :D nästa dag, vad blir det, torsdag igår så åkte jag och nicke och sola och var ute på långpromenix med mamsen och birdan och så. och idag har jag och mamma varit på stan, blev ett halsband rea 25 kr och en tisha. hoppas på ngt roligt ikväll, kanske med några tjejer iklassen? ska nog i alla fall ut och springa innan, passet som vi fick från laget ;) gårdagens slappisoutfit och dagens + bilder från tisdag och onsdag :
  
  puss / josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0