karolina bloggar, söndag

hej där!
jag har haft en ganska seg dag idag, typ varit och kollat tapeter med mamma och pappa till husvagnen. blir nog att vi åker till öland om ca en vecka om vi hinner få husvagnen i ordning. veckan som kommer nu blir det massa tid med mamma, vi ska handla tapeter och golv och möbler och lampor och gardiner och sånt till mitt rum för vi ska göra om det (äntligen!) mitt rum är  just nu urtrist med en äcklig gul tapet. men nu ska vi fixa't!  blir att vi åker till ikea någon dag i veckan . men imorgon är det träning, har inte tränat på ett tag, och sen på tisdag  är det match. by the way, hoppas per dyker upp med min overall snart, skulle behöva en ny.
jaja, i alla fall. firade midsommar hos min syssling i luddingsbo tillsammans med våra föräldrar, ganska segt men helt okej. och sen på midsommardagen åkte vi ner till farmor&farfar och åt och fikade. förövrigt var jag ute och sprang med deras vilda hund också. och jag hann också med att gå upp på deras vind och finna en jättefin grå kuvertväska och även ett par helt okej vita skor ( typ som mina tygskor fast i skinn).

men nu ska jag gå upp och ta en fika med mamma!
xoxo
karolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0