karolina gästbloggar ...

i sin egen blogg. blir ju typ så eftersom jag aldrig skriver, skyller helt och hållet på att datan alltid är upptagen och tyvärr har jag ingen egen data.

iaf, så äre match idag. än en gång mot kuddby, denna gång med B-laget. är inte riktigt laddad än men ska snart trycka i mig lite pasta och sen börja fokusera! shit, vad stryk dom ska få!
sen får vi se vad som händer, jag hoppas på att resten av veckan består av massa sol! sommarlov är så himla segt utan någon sol, man bara sitter inne.

aja, den här gången ska jag verkligen försöka komma igång med mitt skrivande! (i promise!)
nu blire lite pastakäk.

xoxo
karolina.


dagens klädsel:
urtåkig
                               jönsbergska cup funktionärs t-shirts & svarta smedby-shorts.

Kommentarer
Postat av: josefine

krossa kuddby (: komiskt att vi har samma klädsel ;)

2008-06-16 @ 15:12:16
Postat av: sofia

WOHO DU SKREV:O fortsätt så!

2008-06-17 @ 16:39:26
URL: http://sofmarolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0