saturday

hejsan hoppsan. vaknade vid12 idag, ovanligt länge för att vara mig. det var riktigt skönt.
sedan åkte jag utt till maxi med mumm och handlade. ser ut att bli en seeg dag. skulle kanske iväg ikväll och träffa julia, får se om det blir så. imorgon är det i alla fal match, norsholm hemme, jag är sugen på att spela.
måste passa på att klaga på vädret! pust och stön vilket skit, ena sekkunden sol andra regn. hoppas det blir bättre nästa vecka.
haha turkietmatchen igår var helt otrolig, jag förstår inte hur dom kan ha sådan tur haha, men det är lite roligt. ;) vad jag känenr att allt blir huller om buller, aja.
just det, mats ringde från posten idag. ;) ska jobba på måndag också, sen ska jag ju jobba v 27-28, 30-31. inte ett dugg sugen just nu, men pengar. (a) då får man även hoppas på att det blir fint väder så kanske man får lite färg när man är ute och cyklar. jaja nog med ontrissanta saker.
detta är vad jag hade på mig idag, väldigt enkelt. (: tänkte kanske köra med outfits då då. har ju inte mycket speciella kläder haha. men det får bli när det blir.
• linne, monki
• jeansschorts, jc
• gladiatorskor, sthlmDG
• tröja, nickes konblå. bilden är tagen i nickes rum, så därför det är stökigt, haha. bilden är ju inte heller speciellt skarp. haha men sådant som man får tåla.

ska dra mig utåt nu, puss.

Kommentarer
Postat av: ssarra

jaaavarrs..

vad gjorde du igår på midsommar då? :D

2008-06-21 @ 17:49:26
URL: http://sarafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0