jus fredag.

tjenis, har typ inte haft en ledig stund att skriva sen måndags känns det som, (:

i tisdags var jag och karro på stan nästan hela dagen, köpte ett vitt linne & en jeansskjorta typ. på kvällen drog vi till clara där också tessa, ia och alex var. sen kom även fia & sia. gick hem ganska skapligt och så reprisen av avenyn. ;) läste även lite i idrottshäftet. det verkar väldigt lätt endå det vi ska göra.



 i onsdags tog jag & tessan halv elva bussen till kajsing. skulle på pulkakalejs hoss lina. vi fixade lite småplock och begav oss sedan till stortorget och tog bussen till tåby. hoss lina var även sofia, manda, tove & pernilla. vi drog till backen och drack varm oboy med maschemelows, mums! sedan hem till lina igen och kolla på film och åt mummsig mat! sedan kom kajs pappa och hämta oss och vi åkte hem. sen var det typ lagmöte direkt. ingen träning eftersom att det är snö på plan, så möte istället. efter mötet åkte jag, matilda, tessan, karro & fia och åt pizza på fyrkanten. sen hem till tessan och kollade litepå sverige - brasilien. men zlatan var ju inte med ;)

igår var jag karro, tessan och lisa och körde skridskor 11-14. haha det var dökul! ångrar nog att jag inte började i hockey när jag var liten. ;) när jag kom hem drog jag till tessan ett tag, spelade lite gh och åt marsglass (:  sedan cyklade jag hem fort därifrån och packa sen åkte vioch körde tennis vid 18, jag, tessan, karro & ia. (: på kvällen sen så gick jag tessan juss ia och tobbe till de gyllende bågarna och åt lite glass. sen gick vi över till hageby grill och åt pizza. haha svullon, men trots allt så är det ju lov (: sen gick vi en promenix och det var döö kalt!

idag ska jag träffa min julius. alltid himmla trevligt. hem till henne och se film, mys och prata. finns alltid massvis att prata om. det ska bli skönt.blev ingen match på lördag :/ så vi ska typ samlas 9.45 och göra ngt annat med laget. sen vid 18 ska tjejerna i klaassen + emelie hem till jus och fira henne som nyss fyllt år! och äta o så. sedan drar vi vidare till oet och partayar. (: väldigt mys.och på söndag måste jag verkligen plugga! gadh, har sagt det hela lovet, måste ta tag idet! det blev ett väldigt långt inlägg (h) nu ska jag äta lite frukost. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0