jus måndag.

 igår så åkte jag tessan och ia till clara. (: körde lite singstar och så. sen åkte vi till tessie och körde guitar hero. det är grymt kul! haha och jag vann ju då 2 av 3 turneringar (h) sen kom även karolina (:måste säga att det är lovet har börjar grymt skönt! gjort något nästan hela tiden och det känns som att det borde vara slut nu, men det är långt kvar (: har lite små pluggsaker som måste fixas innan.
var på stan men emilia idag i det hääärliga vädert. allt blir ju bara blask ändå så jag vill ha vår! hittade inget speciellt just då, men nu i efterhand har jag kommit på massa saker jag behöver. ska ner till stan med karro imorgon sola och fixa. hittade i alla fal ett par blåa lackpumps som jag ska köpa snart, åh jättefina. (: ska ner och äta lite mat nu, seyaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0