jus söndag.

hejsan! ganska lugn och skön helg måste jag säga. i fredags gick jag lite på stan med mamma, sen hem och äta god amt och mysa framför tvn. såg lets dance. tyckte nog att bonden skulle åkt ut. ;)
igår körde jag match, var riktigt kul att spela. mötta stureforfs eller något sånt lag på sydvallen. vann med tre - noll. jag var faktiskt nära att göra mål, kom typ igenom fri och så blev jag fälld i straffområdet bakifrån. blev straff iaf och fia satte den. det skulle ju vart kul att får göra mål. haha men men. andra målet var självmål och så gjorde sara ett mål. vi hade i stort sätt hela andra halv lek och hade kunnat göra flera mål. men men, sjukt kul att spela som sagt. karro du var grymt duktig. (:
på dagen tänkte jag hela tiden sättta mig och plugga men nae blev inte ett plug på hela dagen. jag som har förstavärdskriget prov musikprov och mattematikens historia. slappade istället. mamma och jag åkte och köpte lite naturgodis till melodifestival. oh vad jag älskar björn gustavsson!! iallafall så tyckte jag att sanna borde ha vunnit! inte charlott. menmn, jag tror att det kmr gå bra för henne i stora kanske.
idag vaknade jag vid 11. åt en stor frukost och kolla tv. sen har jag börjat läsa lite på förstavärldskriget och ska göra matten nu. inte så kul helg men ändå grymt skön.
image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0