jus

hejsan (:
den här veckan har det varit väldigt mycket!
i måndags så var det vanlig skoldag, med lite filmande av svt ;)
tisdags så åkte vi och 9d2 till stockholm och gjorde fystester till pogramet.
i onsdags åkte vi till kvar och gjorde själva målet, hinerbanan. vi vann då ganska överlägset ;)
i torsdags va jag sjuk, jag har otur att bli sjuk fel vecka.
idag skulle jag ha varit på öff träning nu men som sagt.
imorgon blir det att sola och gå på stan med emilia, mys.
ska dra nu, kolla på tv och äta gott. pusshej!

image215
jag älskar verkligen er tjejer! ni är underbaaaaaara! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: tove

läckert att man blundar ;D

2008-03-11 @ 18:35:05
URL: http://toove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0