tillbaka nu / karolina.

yes, bloggningen måste komma igång för min del nu! har typ struntat i att ens vara i närheten av data i ca två veckor, har inte orkat liksom. men nu är jag tillbaka,
idag har vi fått våra klassoveraller (som förövrigt är dösnyggaoch jag ska bo i den denna vecka) och imorgon blir det stockholm med massa fystest, onsdag: hinderbana och vi ska lätt vinna över den andra klassen. torsdag: skolDM (är faktiskt jättestolt att jag fick vara med!) fredag: innebandy turnering(som jag tyvärr inte får vara med på för att jag inte hann anmäla mig, jag är egentligen klockren! ) sen fredagkväll: öff-träning. lördag: stoort frågetecken, söndag: öff-match? jepp, det är min är min vecka det, och halva veckan kommer vi bli totalfilmade på köpet → tv-celebrity nästa!

men jag hör av mig! /karolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0