here it goes,

tjenis,
lördag är det idag, och det blir nog full rulle :) ska snart fixa mig, sen kommer det lite gäster för att fira .. mig! ska bli mysigt, med god mat och efterrrätt. sen ska jag skynda mig så jag hinner med taxi a la wahlman då den tar oss till åby där vi ska ha lite partyparty! hoppas verkligen att det blir kul, och det förväntar jag mig för det blir ju vad man gör det till, right?

det närmar sig jul också, julpyntet har åkt fram i affärerna och johanna ringde mig förut och frågade vad jag ösnkade mig i julklapp, är det verkligen så nära? åhja, det är det, nästa helg är det första advent!

summerpic'

puss&kram, party on!
/karolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0