/j

helu där.
har precis tränat. gick verkligen piss som vanligt nu sista träningarna. det är lite tråkigt. och så skadade jag knät lite på slutet där. usch, det värker. men sånt man får lev med. ska inte på fotbollen imorgon i skolan så börjar halv ett. gudomligt skönt. om jag ska sova ut.

igår så var ju i åby. förfest hos albin, lokalfest, efterfest albin. det var trevligt. det är som alltid, alltid många roliga saker och endel lite dumma saker. men så äre. det var trevligt iaf. lyckades ringa lite som vanligt iaf. haha, stackars fillan och alex.
 
nu står badkaret och väntar på mig. blir bubbel och ljus. imorgon ska jag kolla på modeshow på kungsgård. bästa sofia ska vara med. ska bli så kul att kolla på :D

Kommentarer
Postat av: sofia

bästa josefine ska kolla wiiihoo :D

2008-11-23 @ 21:09:10
Postat av: amanda

tack, vackraste och underbaraste josefine :) <3

2008-11-24 @ 19:43:14
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0