/j

första dagen i skolan idag på fyra veckor. vad ska man säga, blandade känslor (:
började med att jag vaknade tio imorse, ohja det var underbart att sova så länge! tittar ut genom fönster, och vad ser jag? enmassa snö. blandade känslor där också ;) vitt och fint (: men äckligt kalt om mina små fosingar. felicia och jag har sagt nu att om det inte är snä på julafton, så ser ni inte så mycket mer av oss! filla kom till mig och vi tog bussen tjugo i tolv. underbart skönt att börja halv ett var det. men även synd att missa uttagningen till inomhusm :/ men så äre. ska ju vara med i innebanysm, haha wish me luck. ah det var kul att komma tillbaka att träffa alla pajaser. (: började med att vi skulle sitta i en ring och babbla lite om praoplatserna. och så fick anni en chokladkalender eftersom att hon vann, tro det eller ej men hon vann en mattetävling haha  innan praon så hon fick en. och sen så skulle linda lotta ut en bland restena v oss i klassen. och tro det eller ej igen, JAG josefine maria wahlman fick den! aldrig haft tur när det gäller sådant, wihuu det kanske är på vänding? min otur och klantighet kanske försvinner? haha.

tog bussen hem sen. kännde mig lite depp vet inte riktigt varför, har ont i knät och grejer också, not fun. så dumm och knäpp som jag är så skrev jag till sofia att jag inte skulle på modevisingen. men det ändrades sen som tur är när jussan skickade sms. dem kom och hämtade mig och vi åkte till kungsgård och kollade på modeshowen. den var jätte fin och bra :D och som väntat var min sofia jääätte duktig och uuuurrr snygg, som vanlig, i alla lägen!

nu sitter jag här och väntar på att bästa prision break ska börja, wihu.
och jag fick reda på av dettan att vi är lediga på torsdag, wihu överlycklig. så på onsdag blir det pulka, film och sleepnight med dettan, anni och fillaaaan (:

imorgon blir det skola som vanligt nu, pbl i tre timman och matte i tre timmar, kill me. sedan efter skolan så blir det förhoppningsvis en fika in city med sofifisan (:

nu ska jag dra. hade gött,   /  kiss.

Kommentarer
Postat av: sofia

ooh gull<3 love you, vart så himla glad när du kom tillslut!

ska veta att en sån liten grej betyder så himla mycket:)

2008-11-25 @ 12:23:55
Postat av: Anonym

oh vad bra älskling, <3

2008-11-25 @ 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0