/j

yees, idag var dags för school again. trevligt trevligt. idag var faktiskt en bra dag må jag säga :) började halv nio med pbl i tre timmar. men det var ganska slappt och skönt. sen hade vi matte. fick tillbaka matteprovet. fick vg iaf (:

 skolan roligaste händelse idag, hahahha, var när filla skulle kasta en liten pappersbit på stöbe och han ska typ skymma undan så han böjer sig rätt bakåt och får ett skåp typ mitt i huvudet HAHAHA. det börja till och med blöda så han satt mitt papper ppå huvudet hela tiden sen. aah ett gott skratt. men synd om honom haha han är så klumpig. igår skulle han springa ut efter pontus men pontus stängde igen dörren så att stöbbe sprang rakt in i den och fllög tillbaka. haha uhja, det är kul.

efter skolan så gick jag fillan och dettan in till stan och tog en mumsig fika på waynes. alltid mysigt. sen tog jag och fill bussen hem, ska ner och äta tacopaj nu oh mumma.
knät är i alla fall på bättringsväg, göttmos!

imorgon blire datornkunskap&spanska som jag ska försöka klandra mig igenom. sen efter skolan in till stan och köpa lite grejer till kvällen då det blir tjejmys med fillan, julia och dettan hos filla. sova där och sen på torsdag morgon ut i pulkabacken haha. ae mysigt :) änni är ju sick :( så jävla sköönt att vara ledig, och mysigt ska vi ha.

yes, jag vill ha summer! men lite mysigt med snö trots allt.
goodday,    seya   / jusefine

Kommentarer
Postat av: Feelicia

Uhh It was SOO FUN xD HAHA i can´t wait, Sååå mysipyysss :D <3 kärlek till er mina vännner!

2008-11-25 @ 21:19:10
Postat av: sofia

bloggen igång!



(haha fan va reklam jag gör på mina kära vänners bloggar)

2008-11-26 @ 20:36:52
URL: http://sofmarolo.blogg.se/
Postat av: tove

<3 sakna sommarn!!

2008-11-27 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0