just happy,

fotbollsgalan lider mot sitt slut och självklart ZLAATAAAAAAAN! inte så förvånad men otroligt glad! inte mycket att säga om det, han är kungen! :D

idag var det dags att pallra sig upp för sista veckan på hm. det är ganska segt i vanligt fall. mne dia gvare riktigt kul med filla hahha. ae skrattade nog hel tiden, förutom när jag fick en hängarpinne upp i örat tack vare henne :( haha. och så är mitt nya namn nu golum. det var hetthett. felicia är amazing. måste säga att praon vore helt total värdelös utan dig. sen så vare träning, kan inte påpeka att det var det bästa jag presterat under mina år som fotbollspelare direkt ;) men det dög.

nu ska jag ladda inför prisionbreak men dummlesnaks, obs beroende framkalande. efter det blir det att kolla på topformsvsnittet och avenyn avsnitten. det blir en lång natt framför datorn ;) tur att det bara är prao imorgon. men måste ju tagga och vara berädd på hur glad filla kommer blir när hennes älsklings rogga kommer och hälsar på oss, hahaha! ae det är kul.

det är måndag men jag är redan pepp på helg! yeees.      / jw

my wonderful friends, I hope you understand how much you mean to me. you make me happy.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhw Gulli lumpi Pumpi :D <3

Va skulle praon vara utan digxD Inte ett skit, ja skulle vart sjuuk hela veckan, varje vecka!

ÄLSKA SISTA NU BARA :D

ZLAAATAAAAN bara för att<3

2008-11-18 @ 22:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0