taste it,

yees, då har man klarat av första veckan efter lovet, självklart längtar jag redan sönder till jullovet! och hör&häpna(!); JAG har faktiskt varit på franska-lektionerna den här veckan ! :O själv är jag chockad så in i norden.
i alla fall så har det varit en väldigt lugn vecka och har tänkt att det inte va så farligt i skolan men nu ångrar jag mig totalt!, vi har två prov nästa vecka, två redovisningar, ska ha läst ut en bok till fredag som jag knappt börjat på! och sen lite till på det, hinner ju inte direkt plugga i helgen heller eftersom idag vill jag inte(det är ju faktiskt fredag!) imorgon är det öff-match sen ska vi till farmis på middag med släkten och på söndag är det först öppet hus/turnering med fg, sen blir det lite fys med laget på det också. sen är det måndag igen, tjoho!
nej, skolan dödar mig inte ..
men nu skiter vi i det, och så ska jag nog gå upp och attackera min symaskin och se om vi kommer överens :)


puss&kram!

/karolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0