hellu,

dags att skriva ett inlägg kanske. (:
allt är faktiskt jätte bra just nu, förutom att jag saknar alla 9d1tjejerna jätte mycket verkligen. och det värsta just nu kanske är att min dator som man får från skolan redan är sönder! usch så pinsamt det kommer bli att berätta det på måndag. jag bävar verkligen för det. usch det är så himmla typiskt mig. jag har haft datorn sen måndags och nu är den paj (y) buhu, jag funderar på att aldrig gå tillbaka till skolan så slipper jag berätta.
men som sagt så är det jätte bra annars. den här veckan har vi börjat med lektioner och allt ordentligt. men det känns ändå som att det är väldigt slappt, vilket i är skönt. vi har ju fotboll två dagar i veckan på f13 och jag har cyklat dit båda gångerna. usch om det är jobbigt ;) igår så åkte jag in till stan och träffade josefine alex och andreas. vi åkte till alex papas gym och bubblade o förfestade lite. skulle till nån fest på it gymnasiet :o men där var det dösegt. så jag dettan och alex åkte till alex ett tag slappade. cyklade hem därifrån runt halvtvå. idag ska jag nog träffa josefine i alla falll och slappa och se på film. det behöver jag, är dötrött just nu. imorgon är det match mot hageby sen ska jag åka ut. har ju inte skrivit på länge så måste även passa på att säga att det var så jävkla gött att vinna mot lindö förra lördagen. 4-1.
jag skanar verkligen er tjejer så himmla mycket. vi måste ses snart alla?     ciao josefine




Kommentarer
Postat av: amanda

puss på dig hjärtegull<3!

2008-09-07 @ 17:36:55
URL: http://massie.blogg.se/
Postat av: sofia

saknar dig med gummseligumman <3

på lördag ska jag på middag och lite så, men på fredag vet jag inte riktigt. du då?

2008-09-11 @ 16:26:44
URL: http://sofmarolo.blogg.se/
Postat av: fynda kläder

hejsan, sugen på billiga oanvända kläder? då tycker jag att du ska kika in i min blogg, jag har fina kläder att erbjuda.



Ha det bra. : )

2008-09-11 @ 16:32:20
URL: http://fyndaklader.blogg.se/
Postat av: josefin

ssaknar dig med1

2008-09-11 @ 18:02:08
URL: http://askebladjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0