lördaag

tänkte dra på ett inlägg nu igen ;)
var sjuk i måndags och tisdags. resten av veckan har varit lugn och skön i skolan. i torsdags var det smmatch för killarna, jb - kungsgård. tyvär vann ju då kungsgård, ett noll på straff. lite smått synd.
i fredags hade vi basket och volleyboll på idrotten, det var kul. cyklade hem sen, duschade och fixa mig lite. sen cyklade jag in till stan. träffade karolina ett litet tag. vi cyklade och pratade lite. alltid mysigt. sen åkte hon hem och jag träffade då josefine och julia. vi gick till kalle dit det kom lite folk och lite smått party sådär. det var trevligt. cyklade hem runt tolv med ante. vi gick in på mac d på vägen och tog en glass haha.
idag vaknade jag runt tio. värsta huvudvärken, usch. stannade i sängen med min underbara laptop haha till ett ungefär. se har jag bara slappat resten av dagen. laddat inför enebymatchen som är i morgon. haha vi måste vinna. annars blir det lite jobbigt i skolan. och det värsta är att jag förmodligt kommer att vara vänsterback och josefine högermittfält så vi kommer va på samma kant. haha jag tror att jag kommer  börja garva när jag möter henne. nae så får det inte bli ;)
ae nu ska jag se klart på sing a longe.    puss&kram / josefine





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0