onsdag

hallu,
tänkte titta in och skriva något (: har inte skrivit på länge, ingen tid och lust.
just nu sitter jag här, ska snart in till stan och träffa josefine, alex och nån jonte. vi ska gå på bio och se patrik 1,5 haha de verkar kul. efter bion så åker jag hem och ser idol och sover hos josefine. vilket det känns som att jag gör väldigt ofta just nu. och det är grymt skönt att sova med en fin vän och slippa sova ensam. (:
i skolan idag bestämmnde jag mig för att börja spanska 1 istället för spanska 3. haha det kommer att vara dö lätt. idag så hade dom typ räknat till tio eller något på spanska. haha. kommer känna mig som värsta snillet. kommer ju inte kunna få bra betyg eftersom att jag har läst spanska innan, men jag nöjer mig med ett g i spanska faktiskt.
imorgon har vi fotbollsträning innan lunch bara. och då måste m,an va jätte bra så att man kommer med i sm laget. usch gillar inte press. efter luch har vi basketmatch mot lärarlaget sen slutar vi, grymt skön dag.
ska åka nu, puss & kram josefine.

jag saknar er tjejer!

Kommentarer
Postat av: tove

varför ska du ha spanska ett :o? sm låter kul, du kommer säkert med för du är grymt bra! :)

2008-09-17 @ 18:39:03
URL: http://toove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0