090429

lite halv seg dag. är så himmla trött.

hade naturkunskap första lektionen, då satt jag och anni mest och sjön och spela lite spel.
ganska skönt sådär. åkte in till stan med anni efter nk. satt in födelsedagspengarna på kortet.
sen lite smått spanska, va sjukt uttråkad.

skulle behöva åka in till stan och hitta något att ha på mig imorgon.
men har ingen ork och vet inte riktigt när jag ska hinna med det.
får försöka klämma in det efter skolan imorgon.
men så har vi ju träning också, på valborg, vad är det för något?
får se om man hinner gå på den.
på valborg blir det iallafall att käka och så hos linn. (:
även fira henne eftersom att hon nyss fyllde år. mycket trevligt.
sen blir det kanske stanna där eller vidare, jag vet faktiskt inte riktigt.

blev ju inte så mycket gjort på nk imorse,
så ska nog ta och jobba lite med det nu.
see you / josefine


slänger in en bild på mig och absolut världens bästa julia! ♥

Kommentarer
Postat av: tove

haha, vilken gullig bild!

2009-04-30 @ 09:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0