7 dagar kvar.

har varit en ganska blandadd dag idag måste jag säga,

posotivt är att vi fick reda på massa betyg på arbeten och sådant idag, och jag är väldigt nöjd med de flesta resultaten. :D avslutade dagen med matte prov, inte så peciellt kul. skulle slutat halv fyra med slutadevid två när matteprovet var klart. tyckte det skulle blir jäätte skönt att komma hem skapligt. gick ner och skulle låsa upp cykeln. drog ut den och puuuuuuffffff så åkte att luft ur backdäcket. så sjukt irriterande. ville lägga mig ner och tjuta, dö eller något. så gick en bit men kännde att jag inte orkade, ringde daddy. han kom och hämta mig och cykeln. åkte till cyckel makarn och köpte ett däck. nu ska vi bara se hur lång tid det kommer ta för honom att fixa cykeln, ösch så sjukt irriterande, precis när man har börjat cykla efter jobbiga bussresor. oturstjejen japp.

ingen skola imorgon, gryymt skönt. naturkunskapen blir ingen för att läraren inte skulle komma och spanskan orkar jag inte åka in till då känner jag. blir att försöka med en pluggdag hemma. göra pbl och nk. vå får se om det lyckas, håll tummarna.

nu har jag precis ätit köttfärs paj och sätt andra avenyn avsnittet.
ska när som helst dra mig ner mot träningen. ska bli nice.

kissses
/ josefine

Kommentarer
Postat av: Felajsia

HAHAH jag giiiick hem! STOLTISCH!

Men tkr sååklart syynd om dig hjärtat!!



Jusse det är illa nu :(

Jag tror inte det går längre.. :(

2009-04-21 @ 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0