again,

ligger och kollar desperata nu med hembakade chokladbollar, josefine gillar detta. (Y)

förästen så ringde posten-mats förut. ska förmodligen jobba fem veckor i sommar. han frågade om jag ville jobba ännu mera typ sju veckor. men godh, jag vill ju ha lite lov också. (: fem veckor blir ganska perfekt. hemskt att man måste jobba och hålla på så mycket, på ett sommarlov, känns fortförande som att man kan leka genom allt. men nej nej. i alla fall grymt nöjd med att jag fick den där praon på posten i början av nian så att jag hat ett sommarjobb, annars hade jag fått leva riktigt fattigliv under sommare. och det är skööönt att va ute och cykla om det är fint väder, (:

kännde mig ganska seg och loj på träningen förut. så kan det vara ibland.
imorgon blire att ladda för fys, springa 10x200 och 10x100 meter, underbart!

natti,
/ josefine


Kommentarer
Postat av: sofia

ah så jävla underbart att du får sommarjobb utan att ens leta :) smart val av dig gumms att välja posten som praoplats!



saknar dig <3

2009-04-22 @ 15:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0