åtta dagar kvar,

känns som att jag har massor att plugga verkligen. försöker tänka efter men kommer inte riktigt på vad jag har. kommer väl bli världens stress nån gång snart, då jag har massa att göra. känner mig  väldigt vimsig. det är inte lätt...

igår var det seriepremiär mot åtvidaberg borta. soligt och jätte varmt, så det var bara att skippa understället, underbart. (: vi vann med 4-0, och kunde ha vunit med mycket mer. men det var verkligen sjuukt kul att spela. har gått så jägarns dåligt på träningsmatcherna så det var skönt att det gick bra första seriematchen nu. men det sög väldigt mycket i vaderna efter en hel match, det plus att träningsvärken är kvar sen fysen i onsdags.
fick sms from kajsing nyss, tyvär så förlorade a-laget seriepremiären.

bara åtta dagar kvar till min dag. känns jäkligt nice. och så ska vi spöa lindö på min födelsedag också. de nice. sen så blir det förmodligen att ta någon dag ledigt från skolan veckan efter valborg och dra upp till stockholm med karro. (:
aik vann idag mot bp, det gillar vi skarpt.

nu ska jag poppa popcorn, se på nån film och måla naglarna.
kisses / jussse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0