måndag,

jag hatar det här med att alltid bli sjuk på lov. på jullovet var det körtelfeber och nu maginfluensa, inte kul! men börjar må mycket bättre nu i alla fall. spydde sista gången i lördags och har börjat äta lite idag. det går framåt. (Y) men dö seg och trött i kroppen efter att inte ha ätit sen fredags.

sitter och kollar på spårlöst nu, det är så häftigt. oooh gråter lika mycket varje gång, (:

imorgon blir det en heldag med morfar och nyblivna pensionären mormor, (: kan tänka med att det blir typ sörping glass, god mat som jag hoppas få i mig, och annat nice.

resten av lovet, jadu har inte så mycket planerat, ganska skönt sådär. ska ut och käka och fira anni nån dag och även fira fillisen, :D
nae nu ska jag se klart det här sen blir det projekt runway.

kisses, / josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0