monday,

exakt två veckor kvar tills man blir sjutton. :D
sista dagen på lovet, känns helt okej ändå.

i lördags var jag ute på promenix i solskenet med min bästa julia i ungefär två timmar, mycket skönt. på kvällen åkte jag in till kjasing. vi gick och köpte mat hem till henne satt där och käka och myspys. sov där. sen på söndagen gick vi skapligt tidigt till halvars och åt glass, möms. åkte hemåt sen. solade och slappade lite.
idag har jag varit en stund på stan en stund med mams. köpte mig en jacka och strumpbexor för tusonde gången eftersom att dem går sönder hela tiden. mucho nice.

imorgon är det skola igen, och vi har opponering, ajaj. så måste plugga lite idag, ikväll får det nog det bli. men såg ju ioförsig att harry potter den vise sten var ikväll på tv, så får väl ta tag i pluggandet nu. aja sånt som löser sig, oftast. börjar halv elva imorn grymt skönt. bara för at tjag har sen opponering, hade så kuwl halv nio fillis. (x

blond igen, det är nog
mycket blondare i verkligheten
än på bilden. så kan det va.

WIEEEEEEEERD!

/ josefine

Kommentarer
Postat av: amanda

uuh, snygging :)

2009-04-13 @ 20:22:27
URL: http://massie.blogg.se/
Postat av: sofia

va fint ditt hår var där på kortet jusse, när det var lite halvvågit :)

2009-04-13 @ 22:30:30
Postat av: Fille

Snigging på bilden honey! :)

Jag sååg Potter..Hihi vi diggar dina strumpbyxor xD<3

2009-04-14 @ 14:16:40
Postat av: julia

det var mys hjärtat. får ta och ses snart igen när jag är frisker. <3!

2009-04-16 @ 15:32:19
URL: http://lekmeddockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0