nice,

jag mår fint fint, känns gött. (: men vissa är så sjuuukt irriterande, men sånt man får leva med. bara att släppa det och gå vidare. yes, absolut.

dags för school idag igen. hade opponering på morgonen och det gick ganska bra faktiskt. (: så skönt att ha det gjort. nu har jag inga skolgrejer att oroa mig för. grymt skönt, bara slappa gärnet.
sen vare matte och utvecklingsamtal. va ju nice. var nära mvg i matte, det är ganska nice faktiskt. (: men vettitusan om jag orkar jobba massa matte. we will se.
åkte hem tog några mackor och sen direkt ner till träningen, första grästräningen. mycket trevligt. lite hoppig plan kanske. det var skönt att träna. sen en lång dusch. sätt avenyn precis och nu dubbelavsnitt av desperata hemmafruar, underbart japp.
imorgon har alla fotbollspelare på skolan turnering i rydshallen i linköping. sjukt kul. men självklart, skjälvklart, ska jag till tandställningstandläkaren imorgon halv två. grrrrrr sjukt irriterande. så det blir att gå på anturkunskapen och sluta efter den. tänkte inviga cykeln till skolan imorgon eftersom att bussiskortet tog slut idag. ganska skönt att cykla.

aik vann över kalmar igår, sjuukt bra. och på bortaplan också. kalmar som vann allsvenskan förra året. två matcher spelade, två matcher vunna. jag tror på seger i år! :D

nae nu ska jag koll dh.
puss / josefine
She was lost in so many different ways.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0