onsdag,

tog bussen in för att möta fillisen i stan id, (:
köpte present och så till anni.  blir att fira henne på athena ikväll. käka gott och mys. (: ska blir riktigt trevligt.
sen så köpte jag med mig wook time hem. tänkte oh så gott sätta mig och käka, men hemma fick jag i mig colan och baguetten. men wooken var grymt äcklig. iskall, nudlarna var extra smala, eller så fick jag bara för mig det, maten bränd och ööh allt växte i munne. usch. 65 kr i sjön. sånt som sker. men blir lite smått depp av sådant.
blir även depp av vädret, solen försvinner nu bara för att jag är frisk, kuwl. nae, men hörde att det skulle blir jätte fint väder i helgen nu.
ikväll blir det som sagt fira ture som fyller imorgon.
imorgon träffa kajsing, även anni kanske för lite fix.
fredag blir det fira fillis, grilla och mys med tjejer. mucho nice (:

nu ska jag se om jag kan få i mig någon annan mat kanske.
seya / josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0