uuuuh,

nu är det mindre än en och en halv timme kvar tills min birthday, det är ganska nice.

sista dagen som 16åring har varit grymt bra, en grymt bra söndag. bra avsolutning innan en ny skolvecka.
dagen började  med att jag firades av mormor, morfar och kusinerna. (: fick pengar, presentkort och en massa tååårta. (:
sen bar det av direkt ner till ip för att kolla derbyt smedby mot eneby, och där blev det en grymt skön seger för smedby, grymt skön seger.
sedan åkte jag, karrho, änni, ronja och ebbis in till stan för att kolla ifk mot aik. och även där blev det ju en grymt skön seger. japp, även om jag blev lite smått besviken på aik´s spel kanske. men seger som räknas.
efter det blev det att kila bort mot halvars. fick även present av min finfina anni där, thanks darling. jag kajsing och ronjis stanna ett tag och snackade där efter sen. mycket mys. sen blev det cyykeln hemåt.

imorgon blir det att träffa min absolut världens bästa julia efter skolan.
sen ner och kolla smedby mot lindö. oh vill verkligen va med. fucking knä som inte äns gör ont nu.

nu ska jag nog lägga mig ner och kommer somna direkt.
seya / josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0