december.

mucho skön skoldag. matte på förmiddagen, sen samhäll på bibban.
och anni lyckades göra så att dem blev lite små pinsamt mig där ett tag.
men jag älskar dig ändå.
+ att det var taco till mat i skolan. så man kunde äta sig mätt.

efter skolan blev det en liten runda på stan med anni.
sen hem kolla andraavenyn och sen träning.

imorgon ska vi ta svinvaccinet. bävar grymt mycket.
hatar sprutor och vill nog inte bli sjuk.
sen på kvällen är det new moon som gäller med karro, anni och sebbe.
ser fram mot det mycket. tror även att det kommer bli en bra helg!

nu ska jag kolla desperata hemmafruar. känner mig lite småhängig.

kiss&hug,
/ josefin

 
det där med hårfärg är svårt.
när man är blond vill man vara brunhårig, och tvärt om.
inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0