julmys

fick sluta tidigt från jobbet idag, fanns inget kvar att göra.
riktigt nice. har gått väldigt fort iår. jobbdagarna bara flög iväg.

nu är det packning på schemat.
inatt åker vi till norrland, till farfar.
ska bli grymt mysigt, firar jul där uppe.
på vägen hem sen åker vi förbi stockholm.
kommer nog hem någon dag innan nyårsafton.

att bero på nyår så har inte min klänning kommit än.
panik. hoppas verkligen den har kommit när jag kommer hem.
men då kommer den säkert inte passa eller något. panik.
den skulle ha kommit i torsdags. asos är alltid sena. irriterande.

nu ska jag packa.
tar med mig datorn till norrland. men där lär inte internet finnas.
ha iallafall en god jul allesammans. (:

PEACE
/ J


Kommentarer
Postat av: amanda

GOD JUL jusspuss<3

2009-12-23 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0