4mars,

kan ju börja med att säga grattis till emilia som fyller 16 idag :D

skön dag. hade naturkunskap inte världens roligaste lektion med den rullade på bra med grupparbetet. skönt att slippa sitta själv och jobba med något.
efter nk gick jag och ännis till thai wook och kekade lite. lika gott som vanligt, med sjukt starkt idag. brännskador i munnen. mums.
sen gick vi ett litet tag till spanskan. fick reda på provet först. fick mvg-, mumma på det jupp. spanska ett skulle ha hål timme typ en och en halv timme och sen ha lektion, så vi spelade lite pingis, fun. sen gick jag och anni in till stan och glutta lite. (: blev även en fika på det. jag slösar så sjukt mycket på mina pengar, åångest ibland.

imorgon får vi se om det blir stan med kajsingen efter skolan om hon mår bättre, det hoppas vi absolut på. :D
innan blir det att fixa masssaa candy med anni till bussresan, om vi ska svulla. sen på kvällen blir det att packa och fixa. romme på fredag jue, yeeeeeeeees! godh vad kul det ska bli.

uschuschusch, jag vill ha tillbaka fotbollsglädjen!

nu ska jag kolla på satc,
PUSSSS, josefine.


karolina och sofia i åre, lite skillnad mot backarna i romme som man
redan har åkt i tusen gånger. men det fungerar ju det också. :D


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHA karro har verkligen skön style här ;)

ooh kommer du ihåg mördarbacken? skratta&tjöt på samma gång!



SAKNAR ALLT BUS VI GJORDE <3

2009-03-04 @ 18:31:24
Postat av: tove

world cup backen i mitt hjärta <3 hahahaha, fy fan!

2009-03-04 @ 18:47:34
Postat av: fillis

svaar : hihi we will seee ;D<3

2009-03-05 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0