heeeela veckan,

nu har jag varit hemma hela jeeekla veckan och bara legat och ätit glass i stora lass och inte gjort något nyttigt, dööööör av uttråkning nu. spenderat hela dagarna med att titta på film mm och läste ut första twilight boken på två dagar, det stämmer verkligen att den är beroende-framkallande. diggar den starkt (Y)

tidsfördriv,

och idag har jag velat till max; först tänkte jag gå till skolan, sen så struntade jag i det och somnade om istället och tänkte att jag skulle ligga hemma hela dagen istället, sen smsade jessica och då tänkte jag att då kan jag ju gå till samhällslektionen i alla fall så jag började göra mig iordning men i mitt i allt bestämde jag mig för att skita i't så jag tog på mig myskläder och gick och la mig i soffan, sen bestämde jag mig för att gå till skolan sen och hämta lite böcker i alla fall men funderar starkt på att skita i det med, vadå velig?!

aja, bye!
/ karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0