I DIE,

idag har varit en sån där dag där man bara känner för att åka hem och lägga sig och gömma sig under täcket, men jag har hållit ut och gått heeeela dagen i skolan, har varit helt okej. slapp ju engelskan och mentorstiden för anonyma alkoholister hade någon föreläsning som vi gick på, den var något seg om man säger så. 
kom hem för en liten stund sen och ska straxt, typ nu sätta igång och plugga in den där jekla historian som jag har prov på, jag tror det blir ett stort IG av ett i vilket fall men .. har också naturkunskapsprov imorgon men det låter vi vara ikväll för jag tror jag fixar det hyfsat ändå, let's just hope ..
nae, väldigt deppigt nu men jag kommer klara mig och efter imorgon så lugnar det sig med läxorna och helgen är nära!

peace out,
/ karolina ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

sötnos, saknish!

2009-03-11 @ 18:23:53
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0