new week,

yes, nu är man tillbaka i skolan igen och precis som jag trodde så ligger jag efter i allt sen förra veckans paus. har två underbara prov på torsdag och sen en massa läxor på det också, men har ingen annan att skylla på än mig själv och att jag var sjuk. kommer antagligen att bryta ihop ett par ggr under veckan menmen! det är så illa att skolan nästan känns som en paus.. intebraintebra.  så den här veckan blir det inte mycket till liv utanför skolan, det blir plugg och träning till max! men har planerat att avsluta veckan med något myckeeet roligare. vi får se hur det blir,

nu går jag och gömmer mig i skolböckerna igen,
peace,
/ karolina


får representera veckan,  ronja; we miss you! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0