redan onsdag,

sjukt vad veckorna går fort.

idag vare naturkunskap som gällde på morgonen.
vi jobbar med något grupparbete så jag ochn stöbe såg på typ tre oc avsnitt hela lektionen. var grymt länge sen man såg oc, det är så himmlans bra ju (:
efter nk gick jag och anni och åt wook time. helt beroende av det.
vi fick även två stycken biljetter gratis av dem i kassa till en shopaolics bekännelse på bio ikväll. :D så jävla nice, filmen värkar faktiskt ganska kul när man kollar på trailern. anni kunde inte så jag tar med mig jullisen på bio. :D mycket mysigt. träffa älsklingen också.
 
sen vare spanska som gällde. sen lite pinis och sen hem.
nu ska jag nog ta och göra chokladbollar och slappa lite framför tv innan man ska iväg på bio som börjar vid sex.

/ josefine


Kommentarer
Postat av: amanda

okej, kul att veta (; men det var väl inte samma lag? :o



jättekul att träffa er med (:<3

2009-03-15 @ 20:21:44
URL: http://massie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0