tröttsamt,

oh ja, det blev en filmkväll med jessica & ronja.
vi mötte upp ronja vid söder, körde ett skämt med henne så hon nästan började gråta ; bettan var försvunnen!
sen gick vi till godisaffären, sen till videoland där han i kassan var en redig snusk, big dislike på han ..
vi hyrde tre filmer, kom hem till mig, kom fram till att vi ville se step up2 istället (ej hyrd) , så vi tittade på den sen kollade vi in höjdpunkterna och drog lite dance till det.

och nyss åkte galenpannorna hem, och jag ska nog snart röra mig till min varmamysigahärligaunderbarasköna säng :)

peace out,
/ karolina ♥


Kommentarer
Postat av: ronja!

ae, bästa ni brudar!

2009-03-19 @ 12:34:18
URL: http://ronjahaag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0