äntligen är halsduken klar.

har precis varit på ica och inhandlat körsbärstomater, physalis, risifrutti och en lite godispåse till imorgon då det blir kalmar och sm match! kännde att en godispåse kunde behövas till hemresan. ska åka halv åtta och är hemma vid halv sju. lång dag. men sjukt kul! åttondelsfinal eller något tror jag att det var.

äntligen är min halsduk klar! och jag är supernöjd med resultatet.
precis den storleken jag ville ha och jätte fin färg. supernöjd!
funderar på att köpa något slags grått garn och sticka en till. haha.

nu ska jag sätta igång med lite plugg.
ganska mycket den här veckan också.

peace!
/ josefine


här är resultatet av halsduken:


Kommentarer
Postat av: sofia

SNYGG!! har du gjort den själv darling? grymt isåfall :D

2009-11-23 @ 20:49:29
Postat av: amanda

en sån vill jag med göra !:) hur fick du idén? :o

2009-11-23 @ 20:57:44
Postat av: julia

fin den blev, gumman! :)

2009-11-24 @ 20:13:07
URL: http://lekmeddockan.blogg.se/
Postat av: karolina

sjukt snygg blev den ju! :D

2009-11-25 @ 13:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0