helgen,

fredags: gick till julia. vi kollade på idol och slappade. älskade fredagskvällar med jullisgullis.

lördags: va på stan med mamma och pappa. kollade lite julklappar och sådant där. sen på kvällen träffade jag karolina. vi gick på en långpromenix, käkade och mös hemma hos henne.

idag: träning inomhus, kul! sen har jag varit hos adam och kollat på el clasico och paradise hotel med karro och flesta grabbarna i klassen. älska att barca vann, älska att zlatan avgjorde. synd sebbe. (: nu har jag precis tagit en dusch, ska nog sätta på en film och somna till den.

imorgon: studiedag, yeees. så himla behövligt. ska upp tidigt och plugga tror jag. sen blir det att träffa jullan och plugga lite engelska förmodligen.

allt för mig!
/ josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0