190810

usch vaknade upp med världens smärta i hals och öron. inte kul.

igår firade vi min fina julia som fyllde 18 i tisdags.
jag och karro åkte in till stan efter det och mötte upp lite tjejer.
åkte karusell och kolla fyverkerierna haha.

ska bara vila upp mig idag. pappa och niclas är och hämtar pizza och hyr film.
jo ibland äre mysigt att va sjuk.
åker ner till rix fm en liten stund sen för att kolla erikx2. det är gött.
imorgon blir det marknad och kanske utgång.
beror på hur jag mår, måste va lite försikig nu så jag blir helt frisk till turkiet,
som det bara är en vecka kvar till. gud vad jag längtar.

peace
/josefine

fina kajsingen igår hos julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0