CUT/IT/OFF

HAHA
jag är nog inte den smartaste alltså
egentligen skulle vi till landet idag men pga snöstormen blev det inget
istället låter jag min mamma klippa mitt hår!
smart? inte ett dugg
det blev ojämnt och .. avkapat?
ae, katastrof.
men har beställt tid hos en frisör tidigt imorgon bitti
så det ordnar nog upp sig.

och bara för att det gick åt skogen
hittar jag en underbar kommentar av amanda
så ångrar jag mig?
en aning kanske.

tror jag visar bild imorgon på katastrofen

- puussssssss
/ karolina

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, vad du vågar lite på din mamma (; jag skulle inte våga låta min mamma röra mitt hår om det var sådär (fast det gör jag inte nu heller) men så stor skillnad tror jag nog inte att det blev ! :)<3

2010-02-20 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0